GİZLİLİK POLİTİKASI


O.T.C. International Turizm ve Seyahat Acentesi, turunu satın almış olan herkese memnuniyet garantisi vermektedir. Turumuzu satın almış olan herkes turun gerçekleştirilmesinden sonra, eğer turun bir kısmından veya tamamından memnun olmaz ise Vertigo Turizm’e vermiş olduğu tur ücretinin bir kısmını veya tamamını geri isteyebilir.

  • Bu garantiden yararlanabilmek için tura katılacak kişi tur ücretinin tamamın kayıt anında acentamıza ödemelidir.
  • Turumuzu satın almış olan herkes memnuniyet garantisi kapsamındadır. Memnuniyet garantisi konusunda şüphesi olan katılımcılar memnuniyet garantisi istediklerini belirten bir dilekçeyi , tur kayıt sözleşmesini imzaladığı gün acentamız yetkilisine vermelidir.
  • Memnuniyet garantisinden yararlanmak isteyen katılımcı tur bitiminden sonra 24 saat içerisinde tur ücretinin bir kısmını veya tamamını talep eden dilekçesini acentamız yetkilisine bizzat sunmalıdır. Dilekçesinde memnun olmadığı konuları, gerekçelerini,talep ettiği  ücreti, inandırıcı belgeleri ve şahitleri belirtmelidir. Gerçek olmayan belgeler, iddialar ve şahitler sunulması halinde O.T.C. International Turizm ve Seyahat Acentesi’nin tazminat hakkı doğar.
  • Satılan turların, gezi sözleşmesinde yer alan unsurları içermemesi veya ürünün özelliği gereği taşıması gereken asgari özelliklere sahip olmaması durumunda;bu eksiklik nedeni ile , tur bedelinin,TÜRSAB , Turizm Bakanlığı veya yargı kararı ile, katılımcıya, Kütahya Çizelgesi kapsamında ve teminat limitleri dahilinde, iadesi seyahat güvence paketini yapan sigorta şirketi tarafından yapılır. Bu limit katılımcının tur bedeli ile sınırlıdır.

 NOT : Memnuniyet Garantimiz hakkında varsa olumlu veya olumsuz görüş ve tekliflerinizi lütfen aşağıdaki bölümümüze yazınız.Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederiz..